Misschien staat de informatie die je zoekt niet (meer) op onze site, maar juist dan horen wij graag waarnaar je op zoek bent. Wellicht dat we de site kunnen aanvullen of je op een andere manier kunnen informeren.
e-mail naar de infodesk sturen met vermelding van de opleiding/cursus waaraan je wilt deelnemen, jouw motivatie voor deelname, vooropleiding, werkervaring en huidige functie. Wij leggen jouw situatie dan voor aan de docent.}}
++Er zijn zoveel opleidingen en cursussen. Kan ik advies krijgen welke het beste bij mij past?
{{Heb je vragen over een opleiding? Of twijfel je welke opleiding het best bij jouw ambities past? Uiteraard zijn wij je graag van dienst bij het maken van een goede keuze. Je kunt daarvoor een studieadviesgesprek aanvragen, dat telefonisch, per mail of op ons kantoor kan plaatsvinden.}}
++Welke accreditaties heeft een opleiding/cursus?
{{De aangevraagde en toegekende accreditaties staan vermeld bij de betreffende opleiding/cursus op de website. Mis je hierbij een accreditatie waaraan je behoefte hebt, laat het ons weten. Wij kunnen deze accreditatie dan in veel gevallen alsnog voor jou aanvragen.}}
++Kan een opleiding/cursus ook op onze locatie worden uitgevoerd?
{{Bijna al onze opleidingen en cursussen kunnen incompany worden uitgevoerd. Daarbij is het mogelijk om (delen uit) een aantal cursussen te combineren of een speciaal traject te ontwikkelen voor jouw organisatie. Lees meer over incompany en maatwerk.}}
++Ik wil graag een opleiding of cursus volgen, maar ik kan op de website niets vinden dat past bij mijn behoefte. Wat nu?
{{Wij hebben een breed en divers aanbod, maar het kan natuurlijk zijn dat je een andere scholingsbehoefte hebt. Laat het ons vooral weten! Wij ontwikkelen voortdurend nieuwe opleidingen en cursussen, dus mogelijk is de door jou gewenste cursus al in ontwikkeling of kunnen wij deze juist ontwikkelen naar aanleiding van jouw wensen.}}
++Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
{{Stuur jouw wijziging naar adreswijziging@rinogroep.nl.}}
++Waar vind ik als docent of jaargroepopleider de opleidingsinformatie?
{{Deze vind je op Onderwijsportaal, waar je eerst met je persoonlijke accountgegevens dient in te loggen.}}
++Waar kan ik een klacht of tips ter verbetering melden?
{{Wij doen ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt ontevreden zijn dan horen wij dat graag. Stuur jouw vraag of opmerking naar infodesk@rinogroep.nl. Afhankelijk van het onderwerp zorgen wij dat jouw bericht terecht komt bij de verantwoordelijke manager. Als dit contact niet tot een oplossing leidt, dan kun je een formele klacht indienen door middel van het klachtenformulier dat je vindt bij de klachtenregeling.
Neem je deel aan een BIG-opleiding, dan kun je je wenden tot de examencommissie. De geschillenprocedure staat vermeld in de studiegids van jouw opleiding.}}\"},\"visible\":false}-->
Misschien staat de informatie die je zoekt niet (meer) op onze site, maar juist dan horen wij graag waarnaar je op zoek bent. Wellicht dat we de site kunnen aanvullen of je op een andere manier kunnen informeren.
De RINO Groep gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden.
Met deze cookies kunnen wij geaggregeerde informatie verzamelen over hoe bezoekers onze website gebruiken, om zo onze pagina's te analyseren en verbeteren.
Meer informatie hierover lees je in ons privacy statement.
Door op ‘Akkoord’ te klikken geef je de RINO Groep toestemming om analytische cookies te plaatsen.
Als je
Misschien staat de informatie die je zoekt niet (meer) op onze site, maar juist dan horen wij graag waarnaar je op zoek bent. Wellicht dat we de site kunnen aanvullen of je op een andere manier kunnen informeren.